أهلا و سهلا بك يا زائر فى منتديات مصراوي اون لاين
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ذكرت تقارير إخبارية ان زوجا أستأجر شخصا لمغازلة زوجتة كى يختبر اخلاقها

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
{®kimo©}
ADMINIS TRATOR
ADMINIS TRATOR
avatar

ذكر عدد الرسائل : 787
المهنة :
أعلام الدول :
هوايتى :
مزاجي :
دعاء : لااله الا الله
تاريخ التسجيل : 23/10/2008

مُساهمةموضوع: ذكرت تقارير إخبارية ان زوجا أستأجر شخصا لمغازلة زوجتة كى يختبر اخلاقها   الإثنين نوفمبر 03, 2008 12:04 am

ذكرت تقارير إخبارية ان زوجا أستأجر شخصا لمغازلة زوجتة كى يختبر اخلاقها
وقيل بأن المفاجأة حينما علمت الزوجه ان الشخص الذى ظل يغازلها لشهور ماهو الا مؤجر من قبل زوجها لاختبار إخلاقها ...!
وكانت الزوجة قد أشتكت لزوجها مرارا وتكرارا من ذاك المعاكس الذى يطاردها فى كل مكان لكنه لم يعر شكواها أى أهتمام ثم اشتكت الزوجه لاخوتها
الذين لجأت اليهم لحمايتها من معاكسات الشخص... قام اخوتها بضربه ليلقنوه درسا لن ينساه مدى حياتة فى كمين نصبوه له ما أضطره للأعتراف الذي أذهل الجميع وخاصة الزوجة ...!!
صحيح الي قال :كلن يرى الناس بعين طبعه!!


ابغى رايكم في هذا الموضوع ومع مين انت؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://masraoy.ahlamontada.net
منمن
۞عضو مصراوى جيد ۞
۞عضو مصراوى جيد ۞
avatar

انثى عدد الرسائل : 112
العمر : 42
دعاء :
تاريخ التسجيل : 25/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: ذكرت تقارير إخبارية ان زوجا أستأجر شخصا لمغازلة زوجتة كى يختبر اخلاقها   الإثنين نوفمبر 03, 2008 12:44 am


انت عارف المثل اللى يقول الحرامى يفتكر كل الناس حرمية
هو ده الظاهر ان الزوج نفسه كدة فظن بمراته
بس ده أكيد مريض نفسيا عشان يخلى واحد يغازل مراته
تسلم يا كيمو يا مولعها تسلم أوى أوى أوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
{®kimo©}
ADMINIS TRATOR
ADMINIS TRATOR
avatar

ذكر عدد الرسائل : 787
المهنة :
أعلام الدول :
هوايتى :
مزاجي :
دعاء : لااله الا الله
تاريخ التسجيل : 23/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: ذكرت تقارير إخبارية ان زوجا أستأجر شخصا لمغازلة زوجتة كى يختبر اخلاقها   الإثنين نوفمبر 03, 2008 1:08 am

انتى عارفة اكيد الزواج دى مختل عقليا والله انتى دايما سباقة بالرودد يامنمن ياعسولة

_________________
[CENTER]


[/CENTER]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://masraoy.ahlamontada.net
منمن
۞عضو مصراوى جيد ۞
۞عضو مصراوى جيد ۞
avatar

انثى عدد الرسائل : 112
العمر : 42
دعاء :
تاريخ التسجيل : 25/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: ذكرت تقارير إخبارية ان زوجا أستأجر شخصا لمغازلة زوجتة كى يختبر اخلاقها   الإثنين نوفمبر 03, 2008 1:11 am


مرسى ليك جدا على ذوقك ده من حقك انى ارد عليك
علشان انت عامل شغل جامد جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
{®kimo©}
ADMINIS TRATOR
ADMINIS TRATOR
avatar

ذكر عدد الرسائل : 787
المهنة :
أعلام الدول :
هوايتى :
مزاجي :
دعاء : لااله الا الله
تاريخ التسجيل : 23/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: ذكرت تقارير إخبارية ان زوجا أستأجر شخصا لمغازلة زوجتة كى يختبر اخلاقها   الأربعاء نوفمبر 05, 2008 3:43 pm

ميرسى ليكى يامنمن

_________________
[CENTER]


[/CENTER]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://masraoy.ahlamontada.net
 
ذكرت تقارير إخبارية ان زوجا أستأجر شخصا لمغازلة زوجتة كى يختبر اخلاقها
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Masraoy On line :: قسم الحب وسنينة ومشكلة وكل حاجة عنة-
انتقل الى: